Op 1 maart 2022 bestaat Autobedrijf Harrie Dijk in Hellendoorn 30 jaar. Het oorspronkelijke eenmansbedrijf is uitgegroeid tot een full-service autobedrijf met twaalf medewerkers. Inmiddels staat zoon Kevin Dijk aan het roer, maar Harrie en Kevin ondernemen nog samen. Het 30-jarige bestaan vinden zij een mooie reden voor een restyling van het pand, een andere huisstijl en een nieuwe website voor Harrie Dijk.
Harrie Dijk zit in een woonwijk en is eigenlijk uit z’n jasje gegroeid. Toch zien Harrie en Kevin hier nog mogelijkheden. ‘Daarom hebben we onze zaak begin 2022 enigszins verbouwd en gerestyled’, vertelt Kevin Dijk. ‘Nu hebben we een gemoedelijke locatie waar onze klanten even rustig koffie of thee kunnen drinken. Ze komen meestal op afspraak en bekijken de door ons aangeboden auto’s vaak al van tevoren op onze website. Daarom hebben we ook een nieuwe website die helemaal van deze tijd is; deze gaat live op 1 maart.’
Harrie Dijk – Betrouwbaar onderweg
Op 1 maart introduceren ze ook de nieuwe huisstijl, waarin de naam Harrie Dijk blijft bestaan. Kevin Dijk legt uit: ‘Een klein eerbetoon aan Harrie, daarnaast heeft het bedrijf zo een goede naamsbekendheid. Het logo van 30 jaar geleden keert weer terug, in een nieuw jasje. We voegen de slogan ‘Betrouwbaar onderweg’ toe, daarin komt tot uitdrukking dat we meer doen dan een doorsnee autobedrijf. Ook hebben we in die 30 jaar wel bewezen dat we een betrouwbaar bedrijf zijn: we hebben veel trouwe klanten die steeds weer terugkomen en ook ons personeel is tevreden.
Trots op tevreden klanten
‘We zijn blij met het persoonlijke contact met de klanten. En met de goede sfeer onder het personeel; we hebben het gezellig met elkaar, gaan bijvoorbeeld elke maand samen mountainbiken, dat werkt motiverend. We zijn trots op de mensen die hier werken, op de groei van ons bedrijf en op het grote aantal auto’s dat we verkopen. Maar we zijn er voorál trots op dat onze klanten tevreden zijn.
Bekijk het ontstaan van het nieuwe logo van Harrie Dijk
Op ons YouTube kanaal laten we zien hoe het logo ontstaan is.